Må vi være din samarbejdspartner?
kontakt@electa.dk
Om Electa
Vores tilgang til rekruttering er, at der skal være mindst mulig afstand mellem jobbet og kandidaterne. Dermed får vi en mere tillidsbaseret dialog med kandidaterne, som hjælper i vores rekrutteringsproces og dermed også vores kunder.
Derfor starter enhver rekruttering med en behovsafdækning sammen med kunden, som udmønter sig i en kandidatprofil. Derudover afdækker vi også rammerne for stillingen, så vi bedre kan beskrive virksomheden for vores kandidater.
Electa har eksisteret i 9 år - vi har opbygget et varmt netværk af profiler, som altid er i høj kurs qua deres kompetencer. Professionelt og diskret håndplukker vi de bedste kandidater til jeres stilling, simultant med målrettet eksponering i vores digitale netværk. Der er altid garanti på proces og output - vi stopper ikke arbejdet før den rigtige er ansat.
Hvad kendetegner os
- Geografisk dækker vi hele Danmark
- Vi har stor erfaring med både store og små organisationer (vores største kunde har >6.000 ansatte - mindste <10)
- Har løst >200 opgaver indenfor næsten alle brancher
- Præcise og transparente forløb, hvor kunden er tæt med i processen, hvilket giver den nødvendige kvalitetssikring
- Garanti på ansættelse inkl. test (TT38)
- Glade og tilfredse kunder, kundereferencer kan indhentes
Hvorfor
- Vi bruger den største recruiterplatform fra LinkedIn
- Med vores assistance får I det reelle billede af de bedste kandidater til stillingen
- I sparer tid, ressourcer og mødes kun med de kandidater I har interesse i
- Medmindre opgaven er fortrolig, sikrer vi ligeledes eksponering i vores personlige netværk, på LinkedIn samt i annoncenetværket udenfor LinkedIn
- Hos Electa går der i gennemsnit 45 dage fra påbegyndelse af opgaven til kandidaten har underskrevet kontrakt
Hvad koster vi
- Det koster DKK 10.000 at starte en rekruttering hos os
- Når I ansætter en kandidat i processen, er vores honorar en månedsløn, hvor opstartshonoraret modregnes